شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

مشخصات بلاگ

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ، مار ا با خودبرده است و شهدا مانده اند . (آ.س. مرتضی آوینی )

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سایه و لحظه

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ

رویای هر شب

نازنین محبوب

دورتر گشتم ز تو

اما تو نزدیکی چنان سایه

نه سایه

سایه  دور از من و یاد من است

ولی

شاید این لحظه

تو این من را

من ِنادم را دوست می داری

خدای مهربانی ها

خدای دل شکستن ها

خدای صبح پاییزی

خدای نازنین من

دوباره دوستت دارم ،معشوقم .

 

 

  • مارتر

نظرات  (۴)

  • یک اخرالزمانی
  • سلام

    خداقوت کارتون عالی هسته

    خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید

    یا علی

    سلام
    لینک شدید
    موفق
    سلام
    ولینک شدید
    پاسخ:
    سلام
    و خرسندیم از این تبادل لینک
    یا علی
    سایه دور از من و یاد من است
    پاسخ:
    سایه وار می مانیم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی