شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

مشخصات بلاگ

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ، مار ا با خودبرده است و شهدا مانده اند . (آ.س. مرتضی آوینی )

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تو من را دوست می داری

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ب.ظ

من نادمم

از این همه آلودگی ها شرمسارم

روی برگشتن به درگاهت ندارم

ناله هم  این درد را درمان نباشد

دوری از تو

دوریی از مهر تو

هرگز نیست ممکن  

نازنین پروردگار

این بنده را سرشار از آلودگی ها باز می خواهی ؟!

یال العجب  از این همه مهرم

 درمان گر تیرگی دل

خدای پاک و مهربان من

نه من

هر بنده آلوده  و پاکی

چنان هر روز و هر ماه و هر ساله

گنه کارم

ولی بازهم

دوستت دارم

تو خود خواهی که من دوست تر دارم تو را

این اوج حب است ،محبوبم

راهم دهی در قلب خود

ناپاک هم باشم

بار هم دوستم داری

و این را خوب می دانم

تو من را دوست می داری

خدا جانم

تو من را دوست می داری .


 

  • مارتر

نظرات  (۸)

  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .


    الهی العفو

    یا حیـــــــــــدر

    ــــــــــــــــ

    کاش بمانم حیــــــــــــدری
  • یک آخرالزمانی
  • سلام
    واقعا زیبا بود  استفاده بردیم
    خسته نباشید
    بروزم 
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    علی علی
  • یک پسر مجرد
  • سلام
    ممنون از اظهار نظرتون توی وبلاگ این حقیر/
    اگر با تبادل لینک موافق بودید اطلاع بدید.
    + روی تغییر قالب فکر بکنید. رنگش یه جوریه.
    پاسخ:
    سلام
    اینم یه حرفیه
    فرصت بشه و مناسب ترش یافت بشه
    انشالله
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    اینم زیبا بود!
    التماس دعا...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    این روزها پیراهن یوسف می خواهد
    چشمانمان...
       سلام شما رو به بازید از وب "شـــیـــخ شـــهــیــد" دعوت میکنم

    با نظر خودتون کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انحام شود

    باتشکر : پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری
    سلام منتظر مولا.خوشحال میشم ب وبلاگ بنده هم سری بزنید، منو از نظراتتون بی‌نصیب نذارید. یاحسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی