شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

مشخصات بلاگ

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ، مار ا با خودبرده است و شهدا مانده اند . (آ.س. مرتضی آوینی )

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

درد است درد

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ

باشرمساری آمدم بابای مهربان من

گر نزد تو نباشم و اینجا نبینمت کجا

درد دل شکسته را فریاد سازم ای پدر

نالم ز جور دوستان

دردم ز مهر دشمنان


سرگشته تر شدم ولی

شاید جزای من همین

سرگشتگی هر شب است

روزان من گذر شود

یاد تو ای عزیز من

هرگز هرگز هدر شود ؟

خندیدن گل و گریاندن من از شما



روحم کجا سفر رود

من نادمم ز مهر خود

سرشار از نگاه تو

دل درد دارد ای عزیز

دل مرگ خواهد ای حکیم

حکمت نما ،دارو بده

بی نسخه و بی سفسطه

سخت است دل

سنگ است دل

رحمت کجا ؟

ای مهربان بابا چرا ؟

اشک دل بشکسته و صدای خسته و ...

هر چیز

درمانی ندارد این همه رنج

درمانی بیار

بابای مهربان من

راهی بیار

حرفی بیار

یا نه کلام ساده و نغزی بیار

رفتن ز این وادی شده همدرس من

هم رفتن و هم ماندن بی نقص من
اینها همه حرف است
دوری ز تو درد است باباجان من
درد است درد
  • مارتر

نظرات  (۷)

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • دلـم کـمـی مـرد میـخـواهـد از آن مـردهـایـی کـه در خـیـابـان سـرشـان را پـایـیـن می انـداخـتـنـد از آن مـردهـایی کـه بـا شـنـیـدن صـدای اذان .... در مسـجـد حـاضـر می شـدنـد , سـر سـجـاده ... از آن مـردهـایی کـه غـیـور بـودنـد , مـرد بـودنـد آخــر هـم شـهـیـد شــدنـد!


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • محمدباقر کمالی
  • سلام داداش خوبی

    بسیار عالی

    دیگه به ما سر نمیزنید

    نکنه ما را فراموش کردید؟

    یا علی

  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)

    پاسخ:
    سلام
    بروی چشم
    یا علی
    سلام همسنگر!
    خدا قوت... به امید قبولی طاعات و عبادات
    ما هم به روز هستیم، وقت کردین یه سری هم به ما بزنین! نظرم یادتون نره...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    به روی چشم
    یا علی
  • یک آخرالزمانی
  • سلام
    خسته نباشید
    تولد رهبرمونو بهتون تبریک میگم
    بروزم 
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    انشا الله سالم و سلامت باشن آقاجان
    ما هم تبریک میگیم
  • سید سعید باباییان
  • سلام...
    بنده لینکتون میکنم
    شما هم اگر صلاح دیدید لینک بفرمایید
    التماس دعا
    یا حق
    پاسخ:
    سلام
    با افتخار لینک شدید
    اجابت دعا انشاالله
    یا علی
  • سید سعید باباییان
  • دل درد دارد ای عزیز 



    پاسخ:
    هوا بس ناجوانمردانه سر است ای برادر 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی