شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

مشخصات بلاگ

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ، مار ا با خودبرده است و شهدا مانده اند . (آ.س. مرتضی آوینی )

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بمان در ...

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ب.ظ

نه من آن مرغ وحشی نیستم که

دریا تمام آرزوی من بود

اما در این مرداب

جز مردن نگاهی نیست ،ترسانم

از ان روزی که قایقها به دنبال دلم صیاد آرند

آرام و بی پروا و وحشتناک

نامهربان صیاد از بیخ و بن برکند احساس را

مردن اما راهی چنان زیباست ای داناترین دانای انسانها

درد در سرانگشتان کند غوغا

خدایا مرهمی یا نه دمی آرم کن این قلب را

محبوبه آرام و رویایی این دل

در همه لحظه تویی

بمان در قلب من ،قهر تو را من درد می دانم

دردی برای این گنه کارت نخواه ،مهربان مهربانان

 

 


  • مارتر

نظرات  (۱)

آقا با افتخار لینک شدید
پاسخ:

افتخار دادید

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی