شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

مشخصات بلاگ

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ، مار ا با خودبرده است و شهدا مانده اند . (آ.س. مرتضی آوینی )

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

درمان کن

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۶ ق.ظ

در وجود بادهای شناور

گم شدم

راهنمایی نیست

وتو

باز هم چون همیشه

این دویدن ها را می بینی

دم بر نمی آوری


می بینی و زجر می کشی

می بینی و دور نمی شوی


می بینی و نزدیکتر از رگ گردن به منی

به منی که سرپا آلودگی ام

و با پاکی ها میانه ای ندارم

قدرها و رمضان هاو سحرها

هیچ اند در برابر کم کردن کوله بارم

بهانه های واهی

حرفهای تکراری

چه ها که نمی کند

سیلابها هم

غبار را نمی شوید از این

زنگار دل

راهی نیست ؟؟

نه من چون همیشه

برمی گردم به دامانت

و تو باز هم مرا در دامانت

به آرامش می رسانی

سرِّ این همه مهربانیت

پوشیدست بر من

چشمانم توان دیدن ندارند

کوری دل بس سخت است

شفای دل بیمارم

دستنات را می بوسد .

یا طبیب قلوب العالمین

درمان کن


  • مارتر

نظرات  (۱۴)

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • یاطبیب القلوب!

    زیبا بود...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • مصطفی طالبیـ
  • یا حبیب من لا حبیب له...

    زیبا بود

    یا علی
  • زائر باران
  • سلام.ممنون از حضورتون در وبلاگم.دلنوشته یا خدانوشته های قشنگی رو قلم زدید.قلمتون پر برکت...

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    زیبایی نوشته هاتون قلم زدن را رقم می زند .
    موفق باشید
    سلام دوست من

    ممنون که تشریف اوردین... بازهم به ما سر بزنید
    با افتخار لینک شدین
    پاسخ:
    سلام
    مهمان همیشگی خواهم بود .
    ممنونم
    علی علی
  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...

    اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

    از من بپذیر با 4 مطلب...

    همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


    + یازهرا(سلام الله علیها)

    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    موفق باشید
    سلام. ان شاء الله موفق باشید. ممنون که به یاد گناهانمان انداختی. شاید یک تلنگر مسیرمان را تا نهایت تغییر دهد.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    دعا یادتون نره
    علی علی
  • آقا علیرضـــا
  • بروزم
    حتما سری یزن و دیدگاه و لایک یادت نره
  • یک پسر مجرد
  • این ساپورت لعنتی! (قسمت دوم)
    "آیا من مبتلا به بیماری توهم توطئه هستم که فکر میکنم خیلی سازمان دهی شده دارن این پوشش رو بین زنان ایرانی جا میندازن؟"
  • یک آخرالزمانی
  • سلام 
    عالی واقعا عالیه 
    خسته نباشید 
    بروزم 
    یاعلی
  • یک آخرالزمانی
  • سلام 
    خسته نباشید
    خدا به همراهت
    بروزم 
    یاعلی
  • یک آخرالزمانی
  • سلام 
    خسته نباشید
    بروزیم 
    یاعلی
       سلام
    شما رو به بازدید از وب" شیخ شهید " دعوت میکنیم
    لطفا با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود
    باتشکر

    .: پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری :.
  • یک آخرالزمانی
  • سلام 
    بسیاار عالی 
    بروزیم 
    خوشحال میشوم منت سرمون بگذارید
    یاعلی
  • یک آخرالزمانی
  • سلام خسته نباشید
    هفته دفاع مقدس رو بهتون تبریک میگم 
    بروزیم 
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی