شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

شهید آرامش

حیف نیست روحی که خدا در وی دمیده ...

مشخصات بلاگ

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ، مار ا با خودبرده است و شهدا مانده اند . (آ.س. مرتضی آوینی )

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خدای

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ

صدایت می زنم محبوبه ی شبها 

صدایم می شود نجوای هر روزه 

دگر روز و شبم معنا ندارد بی حضور تو

نفس یارای ماندن ندارد نازنین من 

دلم می میرد هر روز هر لحظه و

و شبها لحظه آغاز ماندن هاست

دلم را می کشم سوی رفتن ها

عجب شیشه ی عمری

ندارد هیچ غولی برای نگهبانی

نداره برج و بارویی

بی حصار و محفظ است این روحِ رویایی

بی پریشانی



  • مارتر

نظرات  (۴)

سلام
با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:
سلام
بله
لینک شدید
موفق
دگر روز و شبم معنا ندارد بی حضور تو
زیبا بود
پاسخ:

سلام

چشم زیبا بین دل زیبا می بیند ..

  • یک اخرالزمانی
  • سلام
    بسیار عالی
    بروزم با طرحی جدید
    یا علی
    پاسخ:

    سلام

    بسیار بجا

    یا علی

  • پیرو موعود(فرمانده کل)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام

    این ادبیات برام اشناست با این وبلاگ تصادفی اشنا شدم اما احساس میکنم نویسنده اش رو میشناسم 

    یاحق
    پاسخ:
    سلام بر آشنای دیرینه
    فرمانده جان من شما رو به جا نیاوردم اما شاید آشنایی به عالم ذرع بر می گردد
    التماس دعا
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی